• 1930 Εκδίδονται βιβλία Ελλήνων συγγραφέων όπου αναφέρεται η σεξουαλική ανάπτυξη των παιδιών και η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
  • 1964 Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Ευάγγελος Παπανούτσος δηλώνει ότι το υπουργείο «σύντομα» θα ασχοληθεί με το θέμα.
  • 1979-78 Διοργάνωση επιστημονικού συμποσίου για τη «Σεξουαλική Εκπαίδευση». Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας στην Αθήνα, όπου γίνεται απολογισμός δράσεων άλλων ευρωπαϊκών χωρών και αρνητική κριτική για την απουσία της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην Ελλάδα.

  • 1995  Εισαγωγή μαθήματος Αγωγής Υγείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μια από τις θεματικές ενότητες που μπορούσε να επιλέξει ο εκπαιδευτικός ήταν η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
  • 2001 Έκδοση σχολικού βιβλίου από το υπουργείο Παιδείας με θέματα διαφυλικών σχέσεων και σεξουαλικότητας. Το βιβλίο αφορίστηκε και το μάθημα δεν προχώρησε.[1]
  • 2003. Ο σεξολόγος Θάνος Ασκητής καταθέτει πρόταση στο υπουργείο Παιδείας για το μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής. Υπήρξε επιδοτούμενο πρόγραμμα από την ευρωπαϊκή κοινότητα με 9 θεματικές υγείας, μια από αυτές ήταν η Σεξουαλική Αγωγή. Το πρόγραμμα πάγωσε.
  • 2009  Δεύτερη απόπειρα ένταξης των βιβλίων σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία.
  • 2014. Η σεξουαλική αγωγή διδάσκεται μόνο στο πιλοτικό πρόγραμμα «Κοινωνικό Σχολείο». Στη γενική εκπαίδευση, στοιχεία σεξουαλικής αγωγής υπάρχουν μόνο σε λίγες σελίδες ορισμένων μαθημάτων (Βιολογία, Ανθρωπολογία, Θρησκευτικά), οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις δεν καταφέρνουν να ενταχθούν στην ύλη που εν τέλει διδάσκεται.
  • 2017 Ο υπουργός Παιδείας εισάγει θεματική εβδομάδα στο Γυμνάσιο με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών γύρω από τις έμφυλες ταυτότητες.
  • 2018 42 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν την ένταξη του μαθήματος της Σεξουαλικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
  • 2020  Ανακοίνωση της Υπουργείου Παιδείας για εισαγωγή της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στα σχολεία μέσω της Πλατφόρμας 2021+. Η πλατφόρμα είναι οργανωμένη σε 4 άξονες και η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση αποτελεί μια υποθεματική του 1ου άξονα.[2]

[1]Τα βιβλία Σεξουαλικής Αγωγής για το δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο που εκδόθηκαν στις αρχές του 2000– σκόνταψαν είτε σε «συντηρητικούς κύκλους» (π.χ. συλλόγους γονέων που φοβούνται ότι η ενημέρωση για τη σεξουαλική δραστηριότητα εξωθεί στη σεξουαλική δραστηριότητα) είτε στην Εκκλησία η οποία τα αφόρισε, ως υπαγορευόμενα «εκ του πονηρού» με αποτέλεσμα να σαπίζουν στις αποθήκες του υπουργείου Παιδείας.

[2]Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι ένας/μία μαθητής/-τρια μέχρι να τελειώσει το σχολείο, θα λάβει λίγες ώρες Σεξουαλικής Εκπαίδευσης σε δύο τάξεις του Δημοτικού και σε μία του Γυμνασίου, Το υλικό που προτείνεται στην Πλατφόρμα του ΙΕΠ δεν καλύπτει επαρκώς τις θεματικές για κάθε ηλικιακή ομάδα, οι προβλεπόμενες διδακτικές ώρες δεν επαρκούν για την εκπλήρωση των μαθησιακών στόχων όπως αυτοί ορίζονται από έγκριτους διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς, ενώ δεν έχει προηγηθεί εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που θεωρείται απαραίτητη από την UNESCO και άλλους ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς.

Πηγή της ιστοριογραμμής: Εφημερίδα των Συντακτών, https://www.efsyn.gr/themata/thema-tis-efsyn/190290_sexoyaliki-diapaidagogisi-55-hronia-sto-perimene